Google Shopping Israel

Google Shopping Israel

Google Shopping Israel

שירות הקניות של גוגל, אשר פעיל כבר במדינות רבות, נכנס בימים אלו (מאי 2018 ) , באופן הדרגתי, גם לישראל. אתם כבר רגילים לראות, במסך של Google, אפשרויות רבות כמו תוצאות חיפוש לפי תמונות, לפי וידאו וכדומה. השרות החדש יאפשר גם לראות תוצאות של Shopping . בנוסף לתוצאות הטקסטואליות המוכרות של החיפוש, מקבלים גם תמונות ויזואליות של המוצרים שמתאימים לחיפוש. לכל תמונה ניתן לדעת מה המחיר ולקבל מידע כללי עוד טרם לחיצה על התמונה ומעבר לאתר של העסק שמוכר את המוצר. בדרך זו ניתן לבצע השוואה בין המוצרים ורק לגבי המוצר הרלוונטי להתמקד ולהמשיך את תהליך המכירה בחנות האונליין. google shopping Israel מאפשר גם יכולות נוספות של הצגת חלון הראווה של החנות שלך, בו יוצגו המוצרים הנבחרים והמקודמים וגם קיימת אפשרות לכוון את הלקוח לבית העסק שלך כאשר הוא קרוב אליכם.

כיצד מקימים את החנות שלכם בגוגל שופינג ?

לפני שניכנס לפרטים הטכניים חשוב להדגיש שיש להשקיע באיכות המידע לגבי המוצרים שלכם ובעמידה בכללים ובמדיניות הפרסום של גוגל. זה כמובן דורש השקעה של זמן עבודה וטיוב נתונים אולם זו השקעה לטווח ארוך ולאחר ביצועה ניתן להינות מפרסום וכמובן מהגדלת המכירות שלכם באמצעות Google Shopping Israel . שימו לב שהקמפיין אינו עובד על מילות מפתח (מלבד מילות מפתח שליליות) אלא על ההתאמה להגדרות המוצרים ולכן חשובה ההגדרה המלאה, הנכונה והאיכותית של feed המוצרים.

מבחינה טכנית צריכים להקים חשבון ב Merchant center אליו יש לטעון את feed המוצרים ולחבר חשבון זה אל גוגל אדוורס וגם אל Google My Business על מנת לאפשר יכולות נוספות. התהליך של יצירת המוצרים וההגדרות הנלוות אליהן, לרבות הגדרת פרמטרים שונים כגון קטגוריה, סיווג ועוד, הינו מרכזי ומשמעותי טרום יצירת הקמפיין הפרסומי באדוורדס. גוגל מחייבים התאמה בין המוצרים שנטענו לבין חנות האונליין ובהקשר זה ניתן גם ליישם Automatic item updates על מנת למנוע עדכון כפול באתר שלכם וגם ה Merchant center .

כיצד מקדמים את המוצרים של החנות שלכם?

כמו בכל קמפיין של אדוורדס יש להגדיר תקציב, Bid ושיטה כגון CPC , CPA וכדומה. וכמובן גם לאפשר מעקב אחר המרות של מנת לשפר את הביצועים. גוגל שופינג נותן לנו גם כלים נוספים על מנת לבצע קידומי מכירות, כגון: התמקדות בקו מוצרים חדש או במכירה מועדפת של פריטים מעונה קודמת.

ניתן להגדיר את חלון הראווה שלכם Showcase Shopping ads – חלון אשר מציג את קבוצת המוצרים הנבחרים שלכם ומתוכה ניתן יהיה לבחור מוצר ולהתקדם בתהליך המכירה. המטרה להציג בהתאמה ללקוח את המוצרים שמעניינים אותו כבר בשלבים הראשונים של תהליך המכירה. שיטה זו מדגישה את המותג ואת הייחודיות של המותג. עושים שימוש ב  showcase shopping ads

שיטת התמחור, במקרה זה, היא CPE כלומר cost per engagement.

ניתן גם לכלול מוצר ביותר מפיד מוצרים אחד וניתן להריץ 2 קמפיינים בהם יהיה אותו המוצר ועל מנת לקדם קבוצה של מוצרים נותנים להם עדיפות גבוהה יותר.

Local Inventory ads

במקרים שמלבד החנות אונליין, יש גם חנות פיזית בה ניתן לקנות את המוצרים, ניתן לאתר לקוחות פוטנציאליים שנמצאים קרוב לחנות ולהסב את תשומת ליבם שהם יכולים לגשת פיזית לחנות. זה מגדיל את ה traffic לחנות. כאשר הלקוח נמצא כ 30 מייל מהחנות ולוחץ על המודעה, הוא עובר אל Google-hosted page אשר מציג את הפריטים שנמצאים כעת פיזית בחנות, כתובת, שעות פעילות וכדומה. הלקוח יכול להמשיך לקנייה online . הלקוח גם יכול לקנות אונליין ואז לגשת פיזית את החנות ולאסוף את המוצר. מחייב קישור ל google my business .

כיצד לשפר את הביצועים? 

יש לבדוק את ה click share ובמידה והוא נמוך למרות שיש הרבה חשיפה, הרי שהמתחרים זוכים במכרז. צריך להעלות את הביד על מנת לזכות. צריך לשפר את איכות המידע של המוצרים.

למרות שבקמפיין שופינג לא מגדירים מילות מפתח, שכן ההתאמה נעשית לפי הגדרות המוצר. כן ניתן להגדיר מילות מפתח שליליות על מנת שהמודעה לא תוצג במקרים אלו. חשוב לבדוק את מילות המפתח, אחת לתקופה, על מנת לא לפספס הקלקות כתוצאה מהגדרה לא נכונה של מילות מפתח שליליות.

צריך גם לשפר את הופעת המודעות במובייל. להריץ דוח לפי device . לראות click share לפי מובייל ובמידת הצורך להגדיל את ה Bid.

 

אנו בנובהמור בעלי הסמכה פורמלית של גוגל שופינג Google Shopping Certification

פנו אלינו עכשיו ותלמדו לקבל יותר. google shopping Israel זה נובהמור